Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Lie - 24 juni 2009 18:12

Sätter mig ned och pustar en stund...

Tänk att hur man än planerar, räcker aldrig tiden till... det är som jag skrev i förrgår; min tid är en annan tid!  Jag ska åka iväg riktigt tidigt  i morgon bitti och det är både kläder, mat och lite attiraljer som trumman och anteckningsblock som ska med...


Jo, det är så att jag ska åka till västra Norrbotten på kurs i shamanism. Jag har studerat det i ett antal år och gick min första kurs 2004. Är väldigt intresserad av traditionell botkekonst/alternativ medicin och självhjälpsmetoder. Nu bär det iväg till Årrenjarka fjällby. Ska bli jättemysigt tror jag och gubben min ska fiska under kursdagarna. Men först ska vi spendera en hel dag i bilen, innan vi har tagit oss dit.


http://www.arrenjarka.com/


Nu är vilostunden över och jag återkommer om en vecka, med nya tankar och reflektioner.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards